[silindi] Kızlar merhaba, Ben 20 haftalık oldum bugün temmuz da doğum yapacağım nasipse. Bugün kontrolümde 19 cm boy 280 gram kilo çıktı ? Sizde nedir durumlar.
curlysister [silindi] 19+5 kontrolümde 287 gr çıktı benim de. Ama kilo olarak ultrasonun tam sonuç vermediğini söyledi doktorum
Helbestt Merhaba ben 17 haftalığım ikinci gebeliğim fakat çocuğu hiçbir şekilde hissetmiyorum bu normal mi sizde durumlar nasıl korkuyorum hissetmedikçe
Narineee Helbestt bende 3 bebeğim ama hiç hissetmiyorum desem 17. Haftaya gireceğiz 😁 çok normal canım korkma diğer oğlum nasıl oynardı ama bu tık yok görümcem 23 haftalık daha yeni hissediyorum diyor
[silindi] Helbestt benimde ilk gebeliğim 20. Hafta olmasına rağmen hissetmiyorum. Ama doktor gayet normal dedi.
Helbestt Ben Eylül ayında bir düşük de yaşadım o yüzden yine birşey olmuşsa diye korkuyorum açikcasi..Bir de arada karnıma bir sızı giriyor çok minik..bu 10 gündür öyle her defasında karnımın farklı bir yerinde sizde var mı böyle birşey
[silindi] Helbestt var evet bağlar genişliyor normal. Korku yapma stres yaşama derim hep iyi düşün iyi olsun 😌
[silindi] FATMA0334 280 ile 310 gram arasında olması normal karşılanıyor. O zaman bizim bebişler de iyi. 🥰
[silindi] curlysister aynen oynama oluyor netlik yok dediler. Eşimin yengesine 3900 demiş doktor ama 2300 falan doğmuş.