Derya0335 2021 de 27 haftalık erken doğum yaptım bi sorun olup olmadığını bilmiyorum doktor bir sorun olduğunu söylemedi doğumdan 15 gün sonra küvöz gibi korunaklı bir alanda 3 kere enfeksiyon kaptı kaybettik kızımı. Psikolojik olarak iyi değildim 6 ay sonra doktora gidip kontrollerimi yaptırdım bir sorun çıkmadı hamile kalmak istedim 10 Kasım 2021 de kızım doğmuştu 21 Kasım 2022 de 29 haftalık oğlum doğdu yani 1 sene içinde 2 doğum yapmış oldum rahim kendini toparlamadan tekrar bi değişikliğe girmiş oldu erken doğum riskimin olduğunu biliyordum ama göze aldım ben. Çok şükür oğlum yanımda 35 gün küvözde kaldı sonrasında zatürre bronşit oldu çok zorluk yaşadık devamlı hastanede kaldı entübe edilmek zorunda kaldı ama şuan iyiyiz 1 yaşında gayet sağlıklı 🙏🏼