mavilibisey Ağrıdan yürümekte zorlanıyorum bu günlerde. D vitamini eksikliği de neden oluyormuş. Ne yapmak gerek? Yaşayan var mı?
Pembikka mavilibisey bende 33 haftadayim son 1 haftadir bu agri cok şiddetlendi oncesindede vardi ama suan cok agriyor sag taraf ozellikle 😏
ilkgozagrim__ Bende de varmış d vitamini eksikliği ilaç takıldı takviye damardan düzeldi mi bilmiyorum