Asel_27 Kızlar❤️38 haftalık hamileğim,bazıları epidural ol diyo bazıları sakın olma diyor.Epidural olunca çok mu bel ağrısı kalıyo sonra belde?
Kader-cevahir Asel_27 merhaba bende 39 haftalığım epidural düşünüyorum ,bel ağrısı herkeste olmuyormuş benim doktorumda öneriyorum konforlu rahat bir doğum oluyor dedi ,zararlı kötü bir şey olsa uygulamazlar bence
Bilge4242 Asel_27 ben epidural yaptırmıştım doğumdan sonra 4-5 ay kadar bel ağrısı kaldı ama sonra geçti kronikleşmedi yani bende ama bazılarında kalıyormuş ama ikinci doğumumda ben epidural almayı düşünmüyorum çünkü sancıyı kestiği için ıkınmayı zorlaştırıyor
Asel_27 Kader-cevahir benim doktorumda diger tanıdıklarıma önermiş ve rahat doğum yaptiklarını söyledi yakınlarım ama işte sonrasıı var bazılarıda yaptırma bel aörısı kalıcak dedigi icin kararsızım
Asel_27 Bilge4242 bende ilkinde yapmadılar ,sancım yoktu suni sancıyla zorlaaaa doğurdum ikincide eger gerekirse bilgim olsun istdedim
sakinanneee3 Asel_27 bilmiyorum bana göre her an yaşanmalı 2 kez normal dogum yaptım elbet bebek doğuyor ve o an sancı bitiyor
Anneadayiii__ sakinanneee3 neden devamlı insanlara normal doğumu dayatıyorsunuz? Kadının belki bebeği normal doğuma uygun değil. Belki kadının sağlığı normal doğuma uygun değil. Belki kendini hazır hissetmiyor normal doğum için. Siz normal yapmış olabilirsiniz haklısınız sezeryana göre daha sağlıklı fakat bazen sezeryan daha tercih edilen bir yöntem olabiliyor anlayışlı olmak lazım.
Asel_27 Anneadayiii__ evet herkesin durumu farklı,benim ilk doğumumda doktor normal doğum yaptırdı ikincisinde nasıl olucak bilmiyorum😒
sakinanneee3 Anneadayiii__ dayatmıyorum herkes başından geçen olayları tecrübe eder sezaryen hakkında hiçbir bilgim yok ayrıca her dogum şekli her bebek özeldir
Bendiyebiri_ Asel_27 oğlumda normal doğum yaptım epidural iğnesi de yaptırdım ama ben sırttan yaptırmadım ama belli bir süre sırt ağrısı çektim sırttan mi yapiliyor sadece yoksa ben mi epidural diye biliyorum
isilaybestee Asel_27 bende 12 gün önce doğum yaptım epidural istemiştim ama doktorum kesinlikle önermedi bel ağrısından ziyade sancıları hafiflettiği için ıkınmayıda etkiliyor ve bebeğinde sizin de işinizi zorlaştırıyor doğum normal bir süreç ben kendi sancılarımla doğuma girdim çok rahat bir doğum geçirdim ona rağmen ıkınma da sorun yaşadım