Diyarbakır pınar tantekin genesis hastanesi olumlu olumsuz cok yorum var tecrübeli arkadaslar var mı acaba yardım edin sizce doguma gitmelimiyim son haftalarım takipli hastası degildim farklı şehirden geldim.kimi dikişi kötü demiş kimi cok iyi demiş kafam allak bullak