Fasulyeemm canım komşumun başına geldi aynı şey ama benim bebeğim o haftada o kilodaydı niye öyle bişy demiş ki onun bebeği 35 haftada 1.900 gr doğmuş hatta şişi inince 1.700 olmuş onun yüksek tansiyonu varmış Bebek hiçbir şekilde gelişmemiş 32 ile uyumluymuş hemen Doğum yaptı acil sezeryen ama şimdi bir kızı var hamur topağı hem çok akıllı hemde motor becerileri kendi ayının çok ilerisinde hiç üzülmeyin biran önce başka bir doktora gidin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim doktorunuz sizde bir anarmollik görüyor mu peki tansiyon, şeker ? bide kafası hangi hafta uyumlu