YByasemin Sancıyla karışık az az ara da bir durduramadıgım bir sıvı geliyor acaba doğum belirtisi mi bu
fatmanurkantar YByasemin bence bir acile gidin belki akıntıdır hemen korkmayın ama asla ihmale gelmez hiç vakit kaybetmeden gidin
Cismmpoyraz48 YByasemin Ilık duşunu al ve git cnm sancın kaç dakikada bir geliyor dogumum yaklaşmış olabilir
svmeybgl YByasemin 40. Haftadasınız ve hala bekleyip burda mı soruyoesunuz pes vallahi . Herşeyde önce doktora gitmelisiniz
Ikrmels YByasemin oooo canım zamanın gelmiş senin suyun biterse bebişin susuz kalır git hastaneye derhal