Burcuaydmr Folik asiti kesmişti doktorum ben önce dahileyeye gittim yüksek dedi yeşil alan açıp gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi ordaki doktor USG den falan baktı safra kesesine böbreklere falan sorun yok dedi kan alindi sonuçlarda temiz çıktı ilaçtan kaynaklı olduğunu belirttiler