19+3ten selamlarr. Sol kolumun altında şişlik oluştu. Doktora sorduğumda yalancı, aksesuar meme oluştugunu söyledi. Şuan için beni zorlayan bir sorun yok ağrı, sertlik, acı vb. Bir durum söz konusu değil. Ancak belki emzirme döneminde zorlayabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan veya duyan var mı? Nasıl bir süreçten geçtiniz bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.