40+3 desem… Salı gününden beri doktorlar yani ayrı ayrı gittiğim üç doktor da doğumu başlatalım diyo suni sancıyla doğum baslatmamiz gerekiyor deniliyor bundan sonrası riskli diyolar ama kabul etmiyorum 😓 bir umut belki kendi sancimla doğum olur diye . Ama ne sancım var ne açılma ne su ne nişan