Arkadaşlar merhaba perşembe günü crp 65 çıktı enfeksiyon hastalıkları bana antibiyotik verdi damardan. 2 gün daha alacağım. Ama moralim çok bozuk bebeğe bir şey oldu mu? Yerinde duruyor mu? Bu durumu yaşayanlar bana lütfen sürecinizi anlatır mısınız ? Çok tedirginim