Bugün kızartma tavasını fırından çıkarırken belime ağrı saplandı ve acıdan inim inim inledim diyebilirim beneğime bişey olucak diye çok korktum çok ağladım eşim geldi vs biraz doğrulayım derken tekrar bi nokta var belimde praya gelince tekrar bağırıyorum acıdan ambulans geldi acile gittik parol takabildi sadece ve sıcak uygulama yap dedi ambulansa binemedim yerlere yattım ağrıdan ne yapmam gerekiyo başına gelen varmı ne zaman geçer nolur bişeyler söyleyin bilen yaşayan varsa bebeğim iyi çok şükür domtorum endişelenme dedi acildeki doktorda gösterdiğim yerde kas ve kemik var sadece endişelenme dedi bacağıma vs uyuşma da yapmıyo şuan biraz daha iyi olduğum için burdayım başına gelen işe yarıyo dediğiniz bişey varsa
Söyleyin nolur