smykll1 10+3 çüz idrar yolu enfeksiyonu var ne yapsam iyi gelir verdikleri tozlu ilaç kusturuyo beni karbonatlı su iyi gelir mi ne yapmam gerekiyo
isilaybestee smykll1 doktorum bana bol su iç demişti bide sağlık ocağındaki hemşire sirkeli suyla yıkamanın faydası olacağından bahsetmişti bende hamilelik sürecinde 2 kere geçirdim o şekilde atlattım
Enfal_06 smykll1 benimde aynı şekilde tekrarlayıp duruyor bugün yine oldu 11 haftalık olduk fitil kullandım jel yazdı hiç bi işe yaramıyor yarın tekrar gidicem bu sefer ne yapicak bilmiyorum
isilaybestee beybim0 evet benim doktorum bu tarz şeylere çok inanmazdı ama sağlık ocağındaki ebe önermişti anneme de çok eskiden doktoru önermiş duş alırken sirkeli su ile yıkadığınızda mikrobu kırar
Ahsen_ahsen Gerekirse günde 5 kere çamaşır değişmek ve ütülü çamaşır giymek bol su tüketmek ve naylon kıyafetlerden uzak durmak iyilişme sürecine oldukça katkı sağlıyor. Çok geçmiş olsun