Aydanerdem 2 gebeliğimde de yaşadım. Protein kaçağının miktarına bağlı belirtilerin olması. benim gelişim geriliği sebebiyle yüksek miktarda protein kaçağı başlamıştı, belirtileri;yüksek tansiyon, yüz,el ayak şişmesi uyuşukluk hissiydi . P.Kaçak olunca zaten amniyon sıvısı azalıyo peşine doğum , benim bu şekilde olduydu. İnşallah sağ selamet vaktinde kavuşursunuz