Zeyynnpp Kahvaltı da yumurta ve kaşar peyniri yemek hem bebeğe hem size faydalı olacaktır. İştahsızlık varsa bu haftalarda çok normal bende ayniydim çünkü o haftalarda kusup her şeyden tiksinmistim. Ama 16-17 haftadan sonra kusmalar bitti iştahım açıldı bende önceden kahvaltı yapmazdım şuan 24+2 sabah kalkınca aşırı acıkmış oluyorum o yüzden mecbur kahvaltı yapıyorum. Şu konusunda da her yere şişeyle surahiyle şu koyun gözünüz gördükçe alın alın için ben zorluyorum kendimi çay çok fazla içmeyin bütün hormanlari, oluşan idrar yolu enfeksiyonlarini Su düzenler. Ayrıca bebeğinizin içinde bulunduğu amjiyon sıvısı da sizin içtiğiniz suyla yenilenir .bu yüzden su içmeye özen gösterin. Gün içinde de muz, yoğurt, ceviz yiyin. Gece yatmadan önce bir bardak kefir için hem sindirim sisteminizi düzenler hemde bebeğe kilo aldırır. İştahınız yoksa bu saydiklarimi yemek istemiyorsanız karnınız tok olacak şekilde beslenmeniz yeter. Bir kaç haftaya iştahınız açılacak düzene girecek yemeniz . 😉