Wera Bbndmejjs açlık 80in altına inmicek tokluk kadın doğum doktoruma göre 180 dahiliyeye göre 145geçmesin dedi
Haticerman Bbndmejjs gebelik şekerim çıktı endokrin doktorum açlık 110 üstü tokluk 1. Saat 130 üstü olmaması lazım dedi
Sermec27 Bbndmejjs gebelik şekerim vardı açlık 95 üstü olmayacak tokluk 1. Saat 140 ikinci saat 120 altı olacak
Haticerman Wera ilk defa alt sınır duydum açlıkta. Benim yeri geliyo 58 bile çıkıyor. Kafalar çok karışıyor 😂
Wera Haticerman inmesi çıkmasından dha tehlikeli hemen 4tne kesme şeker at gebelik şekerinde ani yükselişler gibi ani inişlerde oluyor