mrsmom_ gokyuzununogrencisii benimde 39+6 ama yok hiç bir belirti 38 de başı 41 haftalikti birazda iri 🤦🏻♀️ gelmeyebilir dedi 3 cm acilmam var bebek itemiyor kendini dedi ptesi yatisini yapalim ugrasalim dedi ama bnde istemiyorum ne sezaryen ne suni ama suni ile dogurabilecegimi bilsem hiç dert etmeyecegim nasil itecek kendini bilmiyorum hareket yapmaktan yurumekten gunlerdir yorgunum dogurmaya dermanim kalmadı nerdeyse gecede bebiş uyutmuyor hareketleniyor gündüz ben fırsat vermeyince. Ne yapacagim bende bilmiyorum
gokyuzununogrencisii umrumdadegil etti etti salı gününden beri söylüyor yatış verelim suniyle baslatmamiz lazım ama ben kabul etmiyorum 41 i bekleyim diyorum belki kendi sancimla doğum olur diye .. bugün de imza aldılar 🥺
umrumdadegil gokyuzununogrencisii inşallah gelir canım yoksa fazla da riske atma bence 🥲 inşallah kendi sancınla sağlıkla gelsin💜 çömelerek yer silme falan denedin mi
Twochildren gokyuzununogrencisii yaaa bişey bulursan bana da söyle :( 39+3 te çok güzel sancılarım vardı hastaneye gittim açılmama baktılar yoktu istersen yatış verelim istersen evde sıklaşınca gel dediler imza ile çıktım eve geldim bütün sancılarım gitti herşeyi yapıyorum yok :(((((((
gokyuzununogrencisii umrumdadegil amiiinnn Allah razı olsun 🌸🌸🥺 bir iki gün en fazla riske atabilirim.. evet herşeyi yapıyorum ama tık yok.. ilk doğumum normaldi bide
Seysey61 gokyuzununogrencisii kendi sancınızı neden bekliyorsunuz ki suni ile başlama şansı varken bilmediğimden soruyorum
umrumdadegil Seysey61 çünkü suni sancı kendi sancısından daha zor 11 saat suni sancı çektim hiç kolay değildi sonuç olarak sezaryen oldum sıkıntı oluşmasa daha da çekecektim sancıyı ve açılman olacak mı olmayacak mı belli değil
Seysey61 umrumdadegil hmm anladım teşekkür ederim. Epidural vs alma olayı da var aslında ama herkesin kendi tercihi tabi
gokyuzununogrencisii umrumdadegil aynen öyle ahh ne güzel ozetledin 😢😢 Rabb’im yardımcım olsun inşallah sancım gelir 😓
gokyuzununogrencisii Seysey61 maalesef epidural olmuyo bulunduğum yerde, hatta suni değil de direk sezaryene alın dedim onada hayır dediler. Bebek ve annede risk olmadığı sürece sezaryen doğum almayız denildi. He suniyi sormuşsun adı üstünde yapay sancı..😔 kendi sancin ile arada uçurum kadar fark var o yüzden bir umut bekliyorum 1-2 gün daha …
umrumdadegil gokyuzununogrencisii inşallah canım çok iyi anlıyorum seni her şeyi dene ilişki temizlik vs olmadı kabul etmekten başka caren yok çok ileri haftan 😕
Twochildren gokyuzununogrencisii hamama gittim öyle biraz sancım oluşmaya başladı sende sıcak suyu dene evde gerekirse yumuşama sağlıyor
Gozde61 gokyuzununogrencisii gokyuzununogrencisii bugun tam 40 oldu.salı günü doktor 1 cm açılma var kanala girmiş dedi alttan muayene etti uyardı.ondan sonra nişana benzer şeyler geldi.ama hala sancı yok.pazartesi doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek.inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize
ElaineBenes Bi 40+3 de benim ve doğmuyor minik kurabiyem:( pazartesi günü suni sancı verilecek ama sonra sezaryen bekliyor bence beni. Egzersiz yapmaktan, yokuş çıkmaktan kas ağrılarım oldu, topallayarak geziyorum evde sjdjfkg hayırlısı olsun hakkımızda🌹
eda006 ElaineBenes bende pazartesi gideceğim doğuma suni deneyecekler olmazsa sezeryan olacağım ama çok düşündüm hiç suni çekmeyi düşünmüyorum direk sezeryan olacağım galiba o kadar suni çekip sezeryana girmekte var