Bende 30+5 im karın sertleşmeleri ağırlaşmalar bende de var ama bunların yanı sıra adet sancısı gibi sancılarım oluyor ara sıra ve bazen cok artıyor bir gece acile de gittim ama nstde sancı çıkmadı doktora doguma hazırlanıyor vucut dedi ama yine de korkuyorum bu sancılar erken doğuma sebep olur mu diye