Melek13345 Kızlar 18 haftalık gebeyim geçen hafta doktora gittiğimde bebeğin eşi gevşek dedi bugün kasıklarımdan vajinaya atan ağrılarım var acaba bişey mi oldu napsam lütfen yardım edin
Maviii_98 İnşallah bişey olmamıştır ama ben kafama takılan bişey olunca kadın doğum aciline gidiyorum yakınşarında varsa sende git istersen için rahat olur
Maviii_98 Melek13345 bu saatte acilden başka Bi yer gelmedi aklıma zaten haftasonunada giriyoruz özeller yarın öğlene kadar çalışıyo bizim burda orda da varsa bulabilirsen yarın sabah erkenden randevu alıp Bi doktora görün istersen