1,5 yıldır evliyim ve çocuk düşünmüyordum. 3 ay önce gebe kalma isteğiyle kadın doğuma gittim ve pcos olduğumu öğrendim. Doktorum insülin direncim yüksek olduğu için şeker hapına ve demir, çinko, b12, dvit gibi birçok vitamin hapına başlattı. Çok kilolu olduğum için kilo vermemi önerdi. Hamile kalmamın çok zor olduğunu söyledi. Başta çok üzüldüm ama kısa bir zaman içinde durumu kabullendim ve stresi bıraktım. 2 ay sonra kontrole çağırdı. Bu sürede 4 kilo verdim ve doktoruma güvendim. Kontrol vakti geldiğinde 2 hafta adetim gecikmişti, mide bulantısı şikayetiyle ve arkadaşlarımın ısrarıyla aile hekimliğinde kan verdim ve gebe olduğumu öğrendim. Bir hafta sonra ise doktoruma kontrole gittim, bebeğimin 7 haftalık görüntüsünü ve kalp atışını aldık. Şu anda 8+3üz. Benim size ve tüm pcoslulara tavsiyem doktorunuza güvenmeniz, tüm söylediklerine uymanız ve bu süreçte asla stres yapmamanız. Dilerim dileyen herkes bebişlerini sağlıkla kucağına alır💓