Eken012 Arkadaslar, kasılmalarınız kacıncı haftada başladı? Erken dogum riskim var ilac kullaniyorum. İki gundur ilaca ragmen cok oluyor😓
Elifttk Eken012 26 27 haftada kasılmalar başladı yuruyemıyordum sertleşme resmen taş gbı oluyordu bebekler doktora gıttım nst gırdım bırsey çıkmadı magnezyum başladı ıyı geldı suan 32 haftalıgım kontrolde nstye gırdım ve sancılar aktıf dedı gecelerı uyuyamıyorum sertlık oluyo erken doğum olabılır bklıyorum heran
gata Eken012 ben de merak etmiştim bunu 28+4 teyim kasılmalar bende de var zaten erken doğum riskim var oturduğum an filan kasıklarımda ağrı oluyor. Toplanma da sanki bebeklerin birinde var. Bu hafta çok ağırlaştım ondan mı acaba diyorum. Pazartesi kontrolüm var inş
Hayalgokce Eken012 29.haftada basladi cok tedirgin olmstum magnezyumu düzenli kullandim suan 36+5 im daha iyi gbi kasilmalar nst de sancim cikmamsti gecen hafta ama hala var oluyor yani sertlesme ve toplanma
Eken012 Elifttk benimde aynı anlattığı gibi karnım çok sert ve bebekler toplaniyor sürekli. İlaclar ise yaramiyor artik yarin nst ye girecegim. Aktif sancı cıkınca bisey yapmadılar mı?? İnsallah ilerler erken dogum olmaz
newmommk Elifttk ben 13. haftadayım bazen adet sancısına benzer kramplar oluyor bu haftalarda normal mi
Elifttk Eken012 bırsey demedı nst kağıdı bızde kalıyor dedi gonderdı bnde şaşırdım gecelerı ne tarafa yatsam o tarafta toplanıyorlar ağrı değil resmen yanıyo wc ye gıtmekdende uyuyamıyorum donemıyorum 35 görsek yeterlı dedi doktor bır sıkıntı çıkmazsa 36 37 olur dedi 15 günde kontrole gıdıyorum
Eken012 Elifttk insallah goruruz o haftaları kuveze girmelerine gerek kalmaz. Ciger gelistirici vurdular mi size ?bebeklerinin suan kiloları kac peki.
Eken012 Efeoglum54 Kac haftaliksiniz suan ilac kullaniyor musun peki kasilmalar icin ? Korkutuyor beni erken dogum olacak diye
Elifttk Eken012 hayır vurmadılar 31 haftada gıttıgımde 1600 1700 dı kontrolüme bır hafta var daha cıft yumurta bu arada