nurhuma17 sağlık ocağında kan verip doktoruma gösterdim sonucu benimde tiroid sınıra yakın çıkmış, değişiklik gösterebiliyomuş tiroid yada kan çok bekletildiğinde koyulaşınca tiroid yüksek çıkabiliyormuş, hastanede tekrar kan verdim normal çıktı, eğer tekrar yüksek çıksaydı doktor dahiliyeye yönlendirecekti, tiroid yüksekliğinin tam olarak ne gibi bi zararı var bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem ama bence en yakın zamanda kan değerlerinize tekrar baktırın, yine yüksek çıkarsa dahiliyeye gidin ve durumu anlatın, aslında doktorun yönledirmesi gerekiyor böyle bi durumda 🤷🏼♀️