Benimde kasiktan kalçama belime vuran ağrılarım oluyor dün kontrolüm vardı doktora sordum rahmin ve bebek büyüdüğü için baskı yapıyor kemiklerini açıyor o yüzden dedi kontrol etti baktı sorun görünmüyor ağrıların bu yüzden doğal dedi yakın zamanda kontrolunuz varsa doktora sorun elbet yüksek ihtimalle sizinde bu yüzden agriyordur