Iremaydmrr orayı tavsiye etmem ya Bir arkadaştan duydum çocuğumu oraya getirdim muane için eşim kızdı birdaha getirmiyorsun dedi erdem hastanesi bir burası 2
Camlica hisar hospital umut hanım da doğum yaptım allah bin kere razı olsun yorumlarını okuyun derim doktor sitesinden