Evremo Bugün 26+2 haftalık. Bebek ultrasonda ayakları aşağıda duruyor çıkıyor. Ondan mıdır acaba hareketini çoğunlukla kasıklarımda bazen kasıklarımında aşağısında hissediyorum. Gün içinde bir kaç kez karnımın yukarısına da vuruyor. Sizlerin nasıl acaba?
Pinarbenak Evremo merhaba bende 25+2 haftadayım bende öyle bazen tekmeleri vajinamda hissediyorum bazen yukarda ama düşük riskim vardı serklajlıyım ondan mıdır bilemedim
yeschef-13 Evremo bende 25+5 aşağıda hissediyorum ama henüz dönmediği için makat gelişli henüz dönmeleri için erken o yüzden aşağıda hissediyoruz hareketleri
Evremo Pinarbenak benim düşük riskim de hiç olmadı. 25. Haftada rahim uzunluğuna baktı yine 47 mm çıktı. Ama bebeğin ayakları aşağıda duruyor kafası yularda pozisyon olarak diyor acaba ondan mı ki
Gizema0 Pinarbenak makat geliş olduğundan kaynaklanıyor bende serklajlıyım o zamanlar çok korkardım dikişlere zarar verecek diye 29.haftayken doğum pozisyonunu aldı o günden beri iyiyiz şimdi de 35hafta olduk darısı size 😇
Pinarbenak Evremo büyük ihtimalle stres yapmayın , olabilir böyle şeyler bazen hareket ediyorlar bazen duruyorlar hamilelik stresten ibaret Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Ceed_mom Bizde 25 haftadayiz şuan makat geliş serklajlıyım ve bizde de durumlar aynı aşağıda hissediyorum ağrıda oluyor malesef ve ne otururken ne yatarken rahat edemiyorum
Ceed_mom Pinarbenak inşallah sağlıkla miniklerimize kavuşacağız çok ağrı yaptığında yumuşak bi yastığı popomun altına alıp uzanıyorum biraz olsun iyi geliyor bana bu haftaya böyle başladık :(