busra_21 Merhaba arkadaşlar.Bugün çalışabilir raporu aldım.Ama sadece önümüzdeki hafta için.Sonra izne çıkacağım.Bunun için de bir işlem yapmaya doktora bilgi vermeye gerek var mı?