Melek3675 aşkım vala ultrasona bir kere girdim bı 10 dk falan baktı bebiş uyuyor galiba dedi git yürüyüş yap tatlı biseyler ye yarım saat yine gel dedi öyle yaptım gittim yaklaşık 40 dk falan sürdü yine uyuyordu ilk baktığında benim kızım ama bikaç kere baskı uyguladı hafiften uyansın diye sonra öyle ölçümlerine baktı parmakları burun ölçüsü boyun ölçüsü Allah razı olsun hepsine baktı dediğim gibi 40 dk sürdü sonra işte kan verdim kanada baktılar 1 haftaya ancak çıkar dediler ama ben cuma günü yapmıştım pazartesi sonuçlarım çıkmıştı sabah randevu aldım hemen gittim gebe izlem polikliniğinde sonuçlara baktirmaya çok Şükür Rabbime temiz çıktı 💞 sizde güzel sonuçlar alın insAllah sağlıkla gelsin 💞