Mervekus2402 Kızlar 20+4 günlük bebeğim bugün doktora gittik 378 gram çıktı. Normal mi sizce kilosu cinsiyeti kız
Myrtle Mervekus2402 22de 438 gramdi benimki. 2 3 gun kucuk hep kizim. sizinki gayet guzel 😀. Saglicakla gelsin evladiniz :)
izobellaaa-_- Galiba bende 20+1 de gitmiştim 356 yada 365 gramdı 23 cm idi galiba aşağı yukarı oynuyor zaten