Kızlar 26+4 haftalık hamileyim bugün sağ tarafımda bıçak saplanmasıyla doktora gittim ve sağ böbreğimin büyüdüğünü öğrendim doktor doğum yaptığında geçebilir yada büyümeye devam edebilir o zmn operasyon gerekir dedi takip şartı koydu her kontrolde baktır herhangi bir durumda gel dedi başına böyle birsey gelen varmı geçti mi doğumdan sonra