Normalde 36+5 günlük hamile olmam gerekirken doktorum bugün nst de sancılarımın çıktığını ultrasonda baktığında da bebeğimin 36 haftalık değil de 39 haftalık olduğunu gelişimi 2hafta ileride olduğunu bebeğin büyük olduğunu söyledi doğumhaneye gönderdi orada nst yapsınlar dedi orada ki sancılarım da yine aynısı gibi çıktı sancı mı karın ağrısı gibi mi tam anlayamıyorum ama bir haftadır düzenli ağrım oluyo geçiyo normalde haftada bir kontrole çağırıyordu üç gün sonra yani pazartesi günü gel dedi acaba pazartesi ne yapacak hastaneye mı yatıracak doğumu mu başlatacak ne olucak aşırı merak ediyorum. Gebelik şekeri felan da yok tüm testlerimi zamanında yaptırdım daha önce böyle bir durumla karşılaşan beni aydınlatacak biri var mi ya doğumu yaklaşıp ultrasonda haftasından iki hafta büyük olunca ne oluyor