Esra1- Bebeğin tutulması için iğne olup, kanaması devam eden var mı bugün ilk kez iğne oldum kahve rengi lekeler kırmızılı hale geldi şuan Dr yavaş yavaş geçecek dedi ama uf tedirginlikden çıldıracağım
myangelson Esra1- ilaç kullanırken bile olsa kırmızıya döndüğü zaman acile gidilmeli demişti doktorum bana. Doktor kırmızı geldiğinden haberi var mı
ysmn_kck17 Esra1- 20 haftaya kadar yaşadım ilk gebelikte , dikkat et bol bol yat dinlen su süreç çok önemli
Asena96 Esra1- bende suan 22+6 haftaligim ilk haftalarimda bende de oldu 10 gun igne vuruldum 3 gunde bir kanamam olmustu baya igneden sonra yavas yavas kahvrengi lekelenmeye donmustu sonrasinda cok sukur tamamen bitmisti ustelik o surecte 1 haftada hastane de yatmistim
Esra1- myangelson dünden beri kahve rengi geliyordu bugün dayanamayıp özele gittim anlattım herseyi bugün öğlen kırmızı olmaya başladı hemen iletişime geçtim ilaç zamanla etki edecek dedi Ama şuan ped taktım 😪
Esra1- ysmn_kck17 ilk gebeliğim de doğuma gitmeden önce cam çerçeve silen ben 2 De şuan diken üzerindeyim😪
Esra1- ysmn_kck17 rabbim can sağlığı versin de ben çektiğime razıyım yeterki o içimdeki can nefes alsın hayırlı bir sekilde Rabbimin dedigi olur tabi🤲
Esra1- myangelson yok ilk günü az az gelen kanama gibi .. kuzenim de aynı iğneden oldu hemen kesilmiyor zaten dedi çok şükür şuan oğlu 1 yaşına girecek umarım saglikli bir sekilde nasip olur🤲
Esra1- Asena96 iğne 1 kerelik vuruldum hap da 1 haftalık bakalım birdahaki cumaya kadar kalbi böyle güzel atmaya devam ederse kurtarırız dedi , hayırlısı ile tabi
myangelson Esra1- bende iğne kullandım ama kahverengiden kirmiziya dönmedi o yüzden şaşırdım. Benim doktorum da ilaç kullanırken ara ara kahverengi lekelenmeler olur ama kırmızı olursa önemli acile git hemen demişti yukarıda yazdığım gibi. Ama sizin doktorunuzun bilgisi varmış o yüzden bol bol dinlenin uzanın bol su için
Esra1- myangelson Rabbim hayırlısı neyse onu yaşatacaktır kalbini 2 kere dinledim inşallah o atan kalbi benimle kalır 🤲💕