Kızlar merhaba.gecen hafta 38+6 da bebeğin kilosu 2906 idi makat geliş oldugu için sezeryan günü vermişti 39+5 de bebiş dönmüş ve normal dogumu bekleme kararı aldık fakat kilosu 2840 a gerilemiş ve 36 hafta ile uyumlu cıkıyo değerleri doktora sordugumda kilosu bu haftalarda 2500 üzeri cıkıyorsa herhangi bir sorun yoktur dedi ve beni gönderdi.. bu sıkıntı mıdır başka doktora gitmeli miyim başına böyle bişey gelen var mı ?