Mammamia95 GulistanMelek neden oyle erken yapmak istedi acaba. Bebegin pozisyonun da farklilik ya da erken dogum riski vs var mi sordunuz mu ? Cunku doktorum en erken 37de yapilir dedi hatta bana 39a dogru yapacakmis. Dogumu hizlandirmasin diye bisi gormedikce erken yapilmaz demisti
GulistanMelek Erken dogum riskim yok 34 de ilk nst ve catı muayenesi yapcam dedi daha sonra arastırdım hep 37 veya 38 haftada yapılıyormus erken isteyince bi endislendim