ilaydaad23 Iyi geceler kizlar biz 25+2yiz. Bugun doktor kontrolumuz vardi 848 gram olmuşuz. Maşallah 🤭😊 Sizde durumlar nedir? Bebisler kac kilo? Nasil geciyo? Neler yapiyorsunuz? 🙃
Varol ilaydaad23 26 haftalik 833 gram dedi iyi dedi kilosu oğlumun doktor 😊 tek kotu tarafi agrim oluyo arada
Hanife_ 23+1 700 gr 30 cm en çok gebelik şekerinden korkuyorum bir türlü düzene oturtamadım tam normal değerlere getirmiştim bu haftalardan sonra daha da artıyormuş hep bişey olacak korkusu
ilaydaad23 Hanife_ cok sukur ben atlattim sorunsuz sıkıntısız herseyim normal ciktii. Darisi size olsun saglikla alin kucaginiza insallah 🤗