Betl35 12.haftaya girdim fakat ilk ayımdan beri halsizlik var üstümde yorgunluk var ben mi bitek böyleyim 😔 ilk gebeliğim asla böyle degildi🙄
Sumeyyesummer Betl35 benim kide öyleydi o kadar çok yattım ki boynum ağrıdı. Sonraki haftalarda biraz düzeldi