Hanımlar çarşamba günü 67yle öğrendim. Bugün tekrar çağırdılar test için gittim ama laboratuvarda sıkıntı olduğu için sonuç çıkmadı. Bugün çıkmaz dediler. Bende özel bi klinikte yaptırdım dayanamadım 62 çıktı sonuç. Değerler fark eder mi özelle devlette. Düşmüş ya kimyasal gebelik midiryoksa?