Ozi12345 Nidaanur bebek sol taraf altta hissediyorum ordan ağrı bastırıyor sizde de öyle mi ? Bulantı da var ?
Nidaanur Ozi12345 benim genelde iki taraflı oluyor ya da ben öyle hissediyorum. Demekki sizin bebiş o tarafta. Rahim büyüdüğü için bu ağrılar devam edermiş zaten.