Alyaa38 Kızlar bugün kontrolüm vardı yumurtalarıma bakıcaktı doktor bitane oluşmuş oda 16 cm çatlatma iğnesi vermedi haftaya perşembe gel büyüdüyse çatlatıcaz dedi kızlar ben 112,5 vurulmama rağmen bir yumurtam oluşmuş sizce 1 hafta içinde büyürmü yumurtam😔
pnarpnar35 Alyaa38 benim de 1 tane oluştu 1 i 19 mm 2.si 13 mm olmuştu o yüzden catlatma iğnesi verdi aşılama oldum. Bana haftaya perşembe biraz uzun geldi canım o surede büyüyüp catlayabilir kendiliginden sen ilişkiyi ihmal etme bence yine de 🌸
Minikeller00 Alyaa38 merhaba ilk muayene de kaç yumurta görünüyordu peki iğneyi aslında birkaç yumurtayı büyütmek için kullanıyorlar ama
Malajin17 Canım ben 50 ile 2 yumurta gelişti aşılama yapıldı zaten 3 tane olsaydı tedavi durdurulacakti
Alyaa38 Malajin17 ben kızımdada aynı tedaviyi oldum tek yumurta ile gebe kalmıştım şimdi ikinci için tedavideyim bundan önce iki tedavi Daha olmuştım iki yumurtam oluşmuşttu ama tutmadı şuanki Sürecimdede bir tane 16 cm büyümesi İçin perşembeyi bekliycem
Alyaa38 Minikeller00 oluşmayan küçük yumurtamda var ama iğnenin dozuna göre tek büyük olarak bi yumurtam oluşmuş benim
Minikeller00 Alyaa38 canım zaten normal çatlatma iğnesiyle yapılan bir tedaviyse 2 den fazla yumurta oluşmasını istemiyorlar 1 tane olsun sağlıklıysa büyür inşallah zaten iyi düşünün iyi olsun 🤲🏻
Alyaa38 Ayse6575 kişinin iğneye tepkisiyle alakalı 5 6 yumurtası bile oluşan var ama onlara çatlama iğnesi yapılmıyor çoğul gebelik riski olduğu için benim içinde ideal 2 tane oluşmasıydı fakat bitane oluştu inşllh onla tutar🤲🏻🤲🏻
Alyaa38 Minikeller00 evet öyle ama iki yumurta olunca şansın dahaçok gibi geliyor ama ben yüksek dozda kullanmama rağmen bitane oluştu oda 16 cm inşllh perşembe hayırlu haberi alırım🤲🏻🤲🏻