SeherT Babby çok çok silik gözüküyor yeni galiba erken gebelik testi alıp yap bence ya da adetinin üç beş gün geçmesini bekle daha net çıkar
Hamilebirisi_06 Babby silik bir çizgi var kan verin ya da erken gebelik testi yapın biraz daha belirgin çıkar muhtemelen var gibi
Babby Hamilebirisi_06 SeherT Çııplak gözle görülemeyecek kadar bi gölge var flashla anca farkediliyor
SeherT Babby evet çıkar tabiki benimki bundan biraz daha belirgindi ama daha adetime 3 gün vardı gittim verdim kan 61 çıktı beta hcg değerim yani pozitifti hamilelik varsa idrardan önce kan da çıkar zaten
Papatyaa2 Ecemss16 artımedle öğrendim aslında hassas bir test canım farklı bir test daha yaptım artımed kadar çabuk cıkmadı 3-4 dk sonra cıktı
Ecemss16 Papatyaa2 bende artımedle ogrendım ama ikiside kopkoyu cıktıgında. Ondan once 4 kere ikinci cizgi cıkmasına ragmen yalancı cizgiydi 🙄
Hamilebirisi_06 Babby o markayı bilmiyorum ama muhtemelen var gibi kan verin veya iyi birerken gebelik testi alıp tekrar deneyin kesinleşmesi için
Babby Papatyaa2 özele gidip kan versem mi acaba çok heycanlandım bu ay çok fazla test yaptım ilk kez korunmasız ilişkimiz oldu çok yeniyim herşeyi bu forumda öğrendim 🤣
Kubhar-21 Babby hiç durma git en garantisi emin olursun böyle belirsizlik zor ama silik çizgi var garantile inşallah güzel haberler alırsın
Lykiav Babby bence kan vermelisiin. Ben dayanamadım kan vermeye gidiyorum dediğim gibi. Sonucu gece paylasirim inşALLAH
Ecemss16 Babby ynı ozmn kanda cıkar kan ver kafan rahat etsın ama geç döllenmeyse ozmn gene cıkmaz ztn erken olmus olsa daha net cizgi cıkabılır benım 1 hafta kalan bole bişiydi mesela ama herkesn farklı olablr en iisi kan 🫠