Benim de ters. Hamileligin basindan beri karindan bakiliyor. Hic gorunmedigi olmadi. 5 haftalikken keseyi gördük 6 haftalikken kalp atisi duyduk. 12. Haftada net cinsiyet gördük hatta. Hicbir sorun yok. Kanamam oldu ama ters rahimle alakali degildi. Agir bir iste çalışıyorum o nedenle oldu saniyorum kanamam ilk haftalarda. 8 haftada kanama da leke de kesildi. O gunden beri bir problemimiz yok hic. Masallah gayet saglikli. Arada karin agrim oluyor bence ters rahimden kaynakli, diger gebelerden daha fazla ağrıdığını dusunuyorum. Bebek de büyüyor artik yavas yavas. 14 haftalik olacagiz p.tesi