papatyamm_ Hamilebirisi_06 bizde 17 icindeyiz bakalım hissedebilicezmi hareketlerini bizim tembel prensin ☺️😂
ceydaasf1234 papatyamm_ kasıkta değil de güçlendiğinde agri yapiyo ama tabiki de o duygu başka ağrısı gözünün önüne bile gelmez
Annesinin1tanesi Julej sizinle aynı fikirdeyim şaşıp kalıyorum. 13 haftalık hamileyim 6 cm bebek elleri kolları ayakları 1cm ancadır yani daha yukarıda bile değil nasıl hissedilir ki 🤷🏻♀️
Julej Annesinin1tanesi hayır öyle bişi imkansız Allah aşkına bazı yok tekme vurdu canımı acitiyor falan yazıyor şaşıyorum ya son aylarda bile o şekilde can acıtan bir tekme atmıyor garip anlamıyorum ☺️
Paronayanne papatyamm_ ilk gebeliğim olmasına rağmen oğluşumu 12 de hissetmiştim. Doktoruma sorunca aşırı zayıf olduğun için normal demişti.