Klbk16 Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var devlette randevu bulamıyorum test yaptırmak istiyorum acilden giriş yapsam acilden bakıyorlarmı ?
Klbk16 Nuryzcccc eşim memur köy gibi biyerdeyiz yapmıyorlar cnm malesef çok saçmada yapmıyoruz dediler
eylemm09 Klbk16 evet bakıyolar benim hem idrar yolu enfeksiyonu hemde kanda vardı enfeksiyon üstüne ben birde baya kötüydüm ağrılarım vardı baktılar
Sudenaz0105 Klbk16 tabii ki bakıyorlR bakmak zorundalar. Idrar yolu enfeksiyonun şakası olmaz direk acile ağrım var diye git. Geçmiş olsun🌸
Zerrinatila Klbk16 Bende de var iki defa toz verdiler canım bol bol su iç diyorlar birde en iyisi bol suymuş