yeni-annelik Ebrarabla_06 yüzde doksan erkeğe benziyor dediler ama sağ aşağıda duran pipi mi bilemedim belki siz anlarsınız
Ebrarabla_06 yeni-annelik ama zaten kafa yapısı erkek bebiş de ama tam resim olsa anlardım böyle pek anlaşılmıyor
Galya15 Cilginanne2bebeli68 bende öyle hissettim dr söylemedi ama bacak arasında bir şeyler gördüm pazartesi başka dr gidiyorum bakalım 🥹
Nrgl21 Ebrarabla_06 evet erkek demiştin 12haftalıktım o zaman 17de doktor erkek dedi kesin mi dedi ilk değil dedi sonra baktı iyice kesin erkek dedi
Ebrarabla_06 Nrgl21 ohhhh çok şükür canım benim çok mutlu 🥳🥳🥳🥳 oldum Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım🥰😍