Beyzaaass Yenihamis1357 teşekkür ederim bu ikinci bebeğim olucak ilk defa bu testi gördüm daha önce başka yapmıştım bunda pek anlayamadım var mı yok mu bi garipsedim 😂
Beyzaaass Yani doğum yapalı 11ay oldu bebeğim 11aylık doğumdan sonra düzensizlik oluyormuş 2aydır adet görmüyordum bende normal diye düşündüm ama test yaptım çift çizgi çıktı 😊