Sympktz Merhaba kızlar 8. Haftadayım kadın doğum doktorum bazı tahliller istedi istediğin yerde yaptırabilirsin dedi. Başka hastanede yaptırabilmem için hangi bölüme gitmem gerekiyor dahiliye mi kadın doktoru mu
Nidaanur Sympktz sağlık ocağında da verebilirsiniz ama hastaneden daha iyi sonuç alınıyor. Sağlık ocağında bazı değerler doğru çıkmayabiliyor.
amayinedeiyiilerledim Sympktz sağlık ocağı ve hastaneler aynı laboratuvar ile çalışıyor. Aile hekiminize gidip kanlarınızı verebilirsiniz 💐
Sympktz Hamisbayan evet özelde bende devlet hastanesini düşündüm ama hangi doktora gidileceği konusunda kararsız kaldım