Ecemp1610 bende 29ci haftadayiz. 2ci aşıdan sonra aynısı geldi başıma. Aşağıda vurmaya başladı. Az hareket oldu çikolata yedim,sola uzandım yinede aynı durum. . Dün gittim doktora dedi herşey yolunda. Sadece ayakları aşağıda olduğu için oraya vuruyor. Kafası yukarıda. Benim bu durum 3 4 gün sürdü. Ama şu an geçti. Seninde geçer korkma. Bide sancım oldu benim ara ara. Ama uzaninca geçiyordu. O da normal dedi. Yalançı sancilarmis gelip giden