Nur1999 Hamilebirisi_06 kasık ağrısıyla öğrendim öğrendiğim günden beri vardı bugün olmayınca şüpheye düştüm
Aysenur-yakarer28 Normal benimde öyle bazen yürümekte bile zorlanıyorum bazen çok rahatım sanırım bebeğin pozisyonuyla alakalı
Nur1999 Aysenur-yakarer28 uyku var bel ağrısı ayakta uzun süre kalınca oluyo hiç belirti olmayınca sağlıksız olucanı aklıma neden kazıdıysam dert oldu bana