Kızlar nasılsınız nasım gidiyor hamilelil döneminiz ❤️ benim bugün öğleden sonra saat 2 gibi belime ve karnıma inanılmaz ağrı girdi anlık geçiyor ama tekrar başlıyor belimdeki ağrı tamamen geçmedi az önce belim ortadan ikşye ayrılıcak gibi hissettim eşim masaj yaptı şuan iyiyim duş da aldım tam anlamıyla geçmedi . Ama ne nişanım ne suyum vs hiç birsey gelmedi sadece bu şikayetlerim var . 3 gün önce doktora gittim birşey demedi alttan muane eder diyordum etmedi nst de sancı da çıkmadı . Sizde böyle olan var mı acaba ? Bunlar normal mi acaba