Nuurnur İlk hamileligimi öğrendiğim de 33 tü değerim tabi benim guatirim komple alınmıştı bundan bir sene önce bende sürekli kan verip değerlere baktirmadigim için ilaç yetersiz gelmiş bu seviyeye çıkmış , Plansız bı gebelik olunca da haliyle o zaman fark etti doktorum 10 gün içinde 7 ye düştü şimdi 6 aylığım 2 ye düştü 150 mg kullaniyorum ilacımı hala komple guatir bezim olmadığı için ölene kadar ilaçlardan sagliyacam tiroid eksikliğimi , bebeğe zarar verdi mi vermedi mi bilmiyorum Allah bilir ama oda Allah’tan gelen bişey , detaylı ultrasonda falan bı sıkıntımiz olmadı şükür güzel gayet her şey iyi gidiyor