Merhaba güzel anneler. Size birsey danışmak istiyorum. Ben şuan 6 hafta 6 günlük hamileyim. Ama 2 gün önce doktora gittim ve kalp atışı için 2 hafta sonra tekrar gelmemi istedi.
Bu durumda benim kafamda soru işaretine sebeb oldu. Normalde kalp atışını duymamız gerekmez miydi. Bu 2. Çocuğum olacak nasipse. İlkinde böyle bisey yaşamadığım için çok tedirginim. Sizce neden duyulmamistir. Düşük yapma ihtimali mi var yoksa boş gebelik mi bu acaba.
Benimle aynı veya benzer şeyler yaşayanlar varsa yazabilir mi nasıldı sonuç ne oldu. Teşekkür ederim şimdiden.